dissabte, 3 de maig del 2008

LA REVOLUCIÓ FRANCESA


El 1789 Comença a França un altre dels grans processos revolucionaris que estudiarem durant el tema 11.

La Revolució Francesa, va crear un ordre polític i social nou que va ensorrar l'absolutisme i una societat formada per privilegiats i no provilegiats.
Com a anteriors entrades, i per anar "obrint boca" Us envio un power point i un capítol dels dibuixos que us he enviat en l'anterior entrada, que en parla d'aquesta revolució.
Com sempre, Espero que us serveixi per anar entrant al tema

POWER POINT


PRIMERA PART DELS DIBUIXOS


SEGONA PART DELS DIBUIXOS


TERCERA PART DELS DIBUIXOS


16 comentaris:

Unknown ha dit...

hola rosy de socials fins a quin exercici hi havia:
fins al 22 o 21


bueno adeu.

Unknown ha dit...

moltes gracies per dir-m'ho perque la yaiza m'havia dit fins el 22(li semblava)

alba jareño vicens ha dit...

Hola Rosy!
Com et va tot?
Jo ahir a la nit vaig arribar de Londres! i sobretot les coses que em vas dir tu les vaig fotografiar!
es tot molt diferent.Ia t'axplicarè més coses.Ah al blog no m'en surto.
bueno adeu!

Unknown ha dit...

hola rosy que ja he acabat el power point pero no el puc actualitzar.

si et sembla be dema tel porto amb un pen i ho fem.

a i tambe tinc feta la conta de slidshare pero no el ser publicar.


bueno ja to explicare

Carloteta ha dit...

Hola Rosy!*
sóc la carlota que des del meu ordenador si que i puc entrar



bueno adéu

Carloteta ha dit...

Rosy ia el tinc si el vols agregar es:

el blog: http://el-raco-de-la-carloteta.blogspot.com

el gmail: carlotetah@gmail.com


venga adéu

Unknown ha dit...

jo el meu contador me l'he tret d'aqui:http://www.micontador.es/


tu tambe disme d'on l'has tret tu per si m'agrade més.


dew WaPa

Unknown ha dit...

tambe he posat ja lo del contador on-line i he agafat la pagina per si tambe ho vols ficar als enllaços perque passen molt mes per la teva que per la meva

es aquest:
http://www.opromo.com/servicos/contador/cadastro_contador.php

i que baixin cap abaix que ja hi diu tot.

Unknown ha dit...

Rossy com es treu un text o sigui com s'elimina un text?

es important

T e n X i i ha dit...

olesS
cm va mira jo fa dos dies que le actualitzat espero que em digos com es fa per posar un contador de visites i un rellotge

bno una abraçada tenSi

Carloteta ha dit...

Hola Rosy
Mira que a mi si que em deixen allo del blog
que tu porto escrit amb un paper firmat?

Adéu

Unknown ha dit...

hola rosy que aquest mensatge va per tu i la mariona perque he posat un contador de calories al meu bloc.

Unknown ha dit...

hola rosy quins exercicis hi havia de castella?


gracies(si mels dius eeh)


VENGA DEW

Unknown ha dit...

vui dir fins quin exercici per que no ere fins al 7.

a i dema divendres no vinc ja t'ho vaig dir pero ...(amb el teu cap)vaig a l'oculista.Pero a la tarda si eeeeh.

Unknown ha dit...

hola rosy m'han agafat per a fer les proves de la seleccio catalana alevi de futbol.

I avere si em dius castella que em semble que eren fins al 5

gracies(si mu dius)

T e n X i i ha dit...

olesS Rossii espero que em digos com es pot posar musica o la larraseta =)
bueno dew

Recordeu el treball de l'electricitat?